Support

Support

Support nodig?

Loopt u tegen een ICT-probleem aan en heeft u direct hulp nodig? Analyst ICT biedt u graag support. Maak een afspraak of neem telefonisch contact op met onze servicedesk. Deze is op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur, op telefoonnummer 040-2070007 of stuur een mail naar support@analystict.nl.

Het is daarbij mogelijk om ‘hulp op afstand’ te krijgen, voor uw Windows of Apple systeem. Klik op het ‘helpdesk icoon’ om een klein programma te downloaden (teamviewer) waarmee wij op afstand met u mee kunnen kijken op uw computer en u kunnen helpen.

U kunt ook een “ticket of email” sturen naar support@analystict.nl
 

 

 

Helpdesk

Analyst ICT gebruikt voor de afhandeling van de vragen een “ticket” systeem. Via dit Helpdesk / Ticket Systeem heeft u eenvoudig een overzicht van alle vragen welke nu en in het verleden gesteld zijn.

Via onze helpdesk kunt u eenvoudig problemen melden.


Helpdesk login